Estudios

Resumo estudo realizado por Inspektour - Ver estudoInforme Dragon Trail sobre RRSS en China - Ver informeInforme de Travel Link sobre o mercado das OTA en China - Ver informe

Xornada de formación sobre turismo chinés

O 9 de xullo de 2024 celebrouse en Madrid unha xornada formativa sobre turismo chinés onde se abordaron as últimas tendencias e estatísticas do turismo emisor chinés a España, ofrecendo análises en profundidade de viaxes individuais, grupais e MICE, así como obradoiros prácticos sobre o uso eficaz das redes sociais chinesas.

Panel 1 - O mercado emisor chinés

Este panel examina o mercado turístico chinés ano e medio despois da súa reapertura, abordando os principais datos que definiron a recuperación do turismo chinés a España, explorando a espectacular reactivación da conectividade aérea e analizando a imaxe actual de España en China segundo o últimos estudos.

Paneis 2 e 3 - O viaxeiro chinés

Nestes grupos falamos con responsables de importantes OTA e turoperadores chineses, así como cun receptivo e un experto independente español para analizar a evolución do turismo individual, grupal e MICE desde China a España.

Panel 4 - Redes sociais en China: Análise e estratexias

Masterclass que describe as principais redes sociais chinesas, destacando boas prácticas e formulando recomendacións para diferentes actores do sector turístico español. 

Panel 5: Redes sociais en China: Impacto e alcance

Neste grupo exploramos diversos perfís de influenciadores chineses na promoción de destinos e produtos turísticos.

Guía de turismo chinés

Descubre as claves para afondar no mercado turístico chinés coa «Guía de turismo Chinés» de Turespaña. Esta guía ofrece unha análise en profundidade do ecosistema dixital chinés, destaca as mellores prácticas para varias experiencias turísticas e ofrece orientación experta sobre protocolo e xestión de relacións comerciais.

Ver estudo (febreiro de 2023)
Guía de turismo chinés

Formación en liña sobre o mercado emisor chinés

A «Formación en liña sobre o mercado emisor chinés» de Turespaña combina entrevistas con expertos do sector con sesións de preguntas e respostas en directo, que afondan nos temas presentados na «Guía de turismo chinés» e proporcionan actualizacións cruciais un ano despois da reapertura do mercado chinés.

O mercado emisor chinés

Turismo urbano e cultural

Turismo gastronómico e enoturismo

Turismo de compras

Ecosistema dixital chinés

Aloxamento e relacións de negocio