Aquí atopará outros estudos, guías e informes de interese, útiles para o sector turístico, sobre o posicionamento de España como destino para determinados mercados e segmentos turísticos.
Retrato dos viaxeiros internacionais LGBTQ+ dos Estados Unidos
Este estudo proporciona información clave sobre as preferencias, intereses e percepcións deste segmento de turistas.
Estudo da ETC sobre as intencións de viaxes de longa distancia (2024)
Estudo realizado pola European Travel Commission (ETC), sobre as intencións de viaxes de longa distancia a Europa durante o 2024.
Formación sobre turismo chinés
Curso de formación en liña sobre o mercado emisor chinés de Turespaña, que combina entrevistas a expertos do sector con sesións de preguntas e respostas en vivo.
Informe técnico sobre turismo emisor a España
Mercado xudeu dos Estados Unidos. Publicado polo Instituto Español de Turismo (Turespaña).
Estudo do mercado emisor turístico centroamericano
Mercados de Panamá, Costa Rica, Guatemala, O Salvador, Honduras e Nicaragua. Elaborado polo Ministerio de Turismo de México.
Principais puntos fortes e débiles de España como destino MICE
Resultados do cuestionario personalizado sobre España dentro do estudo «Portrait of European Meeting and Convention Travel», no que participa Turespaña.
Estudo de posicionamento de España como destino turístico
Investigación do Real Instituto Elcano e Turespaña.