Aquí atopará outros estudos, guías e informes de interese, útiles para o sector turístico, sobre o posicionamento de España como destino para determinados mercados e segmentos turísticos.

Retrato dos viaxeiros internacionais LGBTQ+ dos Estados Unidos

Retrato dos viaxeiros internacionais LGBTQ+ dos Estados Unidos

Este estudo proporciona información clave sobre as preferencias, intereses e percepcións deste segmento de turistas.

Ver estudo
Estudo da ETC sobre as intencións de viaxes de longa duración (2024)

Estudo da ETC sobre as intencións de viaxes de longa distancia (2024)

Estudo realizado pola European Travel Commission (ETC), sobre as intencións de viaxes de longa distancia a Europa durante o 2024.

Ver estudo
Formación sobre turismo chinés

Formación sobre turismo chinés

Curso de formación en liña sobre o mercado emisor chinés de Turespaña, que combina entrevistas a expertos do sector con sesións de preguntas e respostas en vivo.

Ver máis
Informe técnico sobre turismo emisor cara a España - símbolo xudeu

Informe técnico sobre turismo emisor a España

Mercado xudeu dos Estados Unidos. Publicado polo Instituto Español de Turismo (Turespaña).

Ver informe (novembro 2023)
Estudo do mercado emisor turístico centroamericano

Estudo do mercado emisor turístico centroamericano

Mercados de Panamá, Costa Rica, Guatemala, O Salvador, Honduras e Nicaragua. Elaborado polo Ministerio de Turismo de México.

Ver estudo (xullo 2022)
Principais puntos fortes e débiles de España como destino MICE

Principais puntos fortes e débiles de España como destino MICE

Resultados do cuestionario personalizado sobre España dentro do estudo «Portrait of European Meeting and Convention Travel», no que participa Turespaña.

Ver estudo (xullo 2022)
Estudo de posicionamento de España como destino turístico

Estudo de posicionamento de España como destino turístico

Investigación do Real Instituto Elcano e Turespaña.

Ver estudo (xullo 2022)