Aquí trobareu altres estudis, guies i informes d'interès, útils per al sector turístic, sobre el posicionament d'Espanya com a destinació per a certs mercats i segments turístics.

Retrato de los Viajeros Internacionales LGBTQ+ de Estados Unidos

Retrat dels Viatgers Internacionals LGBTQ+ dels Estats Units

Aquest estudi proporciona informació clau sobre les preferències, els interessos i les percepcions d'aquest segment de turistes.

Veure estudi
Estudi de l'ETC sobre les intencions de viatges de llarga durada (2024)

Estudi de l'ETC sobre les intencions de viatges de llarga distància (2024)

Estudi realitzat per l'European Travel Commision ETC, sobre les intencions de viatges de llarga distància a Europa durant el 2024.

Veure estudi
Formació sobre turisme xinès

Formació sobre turisme xinès

Curs de Formació en línia sobre el mercat emissor xinès de Turespaña, que combina entrevistes amb experts del sector amb sessions en viu de preguntes i respostes.

Veure'n més
Informe tècnic de turisme emissor cap a Espanya - símbol jueu

Informe tècnic de turisme emissor cap a Espanya

Mercat jueu dels Estats Units. Publicat per Institut de Turisme d'Espanya (Turespaña).

Veure informe (Novembre 2023)
Estudi del mercat emissor turístic centreamericà

Estudi del mercat emissor turístic centreamericà

Mercats de Panamà, Costa Rica, Guatemala, El Salvador, Hondures i Nicaragua. Elaborat per la Conselleria de Turisme a Mèxic.

Veure estudi (juliol 2022)
Principals punts forts i febles d'Espanya com a destinació MICE

Principals punts forts i febles d'Espanya com a destinació MICE

Resultats del qüestionari personalitzat sobre Espanya dins de l'estudi «Portrait of European Meeting and Convention Travel», en el qual participa Turespaña.

Veure estudi (juliol 2022)
Estudi de posicionament d'Espanya com a destinació turística

Estudi de posicionament d'Espanya com a destinació turística

Recerca del Reial Institut Elcano i Turespaña.

Veure estudi (juliol 2022)