Aquí poderá descargar os informes da serie “Análise de Segmentos” que publica Turespaña como resultado da estimación realizada sobre microdatos das enquisas Egatur (Enquisa de Gasto Turístico) do INE e ESTI (Enquisa de Satisfacción dos Turistas Internacionais) que permiten aproximar o volume, evolución e perfil de distintos segmentos da demanda internacional de viaxes.

Turismo de compras

Turismo de compras

Este estudo analiza o segmento denominado "comprador" correspondente a viaxeiros internacionais cuxo gasto diario en compras é máis de tres veces o gasto medio diario en compras dos turistas internacionais. .

Ver estudo
Turismo enogastronómico

Turismo enogastronómico

Neste estudo analízase o segmento configurado polos turistas internacionais que declaran ter realizado actividades de alta gastronomía, visita a bodegas, catas, etc.

Ver estudo
Turismo idiomático

Turismo idiomático

Neste estudio analízase o segmento de viaxeiros internacionais que declaran os estudos como motivo principal da viaxe a España e cuxa estadía no noso país non superou os 2 meses.

Ver estudo
Turismo premium

Turismo premium

Neste estudo realízase unha análise do segmento que podemos considerar “prémium” correspondente aos viaxeiros internacionais cuxo gasto diario en destino é máis de tres veces o promedio do gasto diario en destino dos turistas internacionais.

Ver estudo
Turismo de Reunións e Incentivos (MICE)

Turismo de Reunións e Incentivos (MICE)

Neste estudio analízase o segmento de viaxeiros internacionais cuxo motivo principal de viaxe é asistir a congresos e feiras ou a participación nun incentivo de empresa, así como aqueles cuxo motivo principal de viaxe son outros motivos de traballo ou negocios e realizaron a actividade de visitas a congresos e feiras.

Ver estudo
Turismo de negocios

Turismo de negocios

Este estudo analiza o segmento composto por viaxeiros internacionais cuxo principal motivo para viaxar a España foi a asistencia a congresos e feiras, incentivos corporativos e outros motivos laborais e empresariais.

Ver estudo