Aquí podreu descarregar els informes de la sèrie "Anàlisi de segments" que publica Turespaña com a resultat de l'estimació realitzada sobre microdades de les enquestes Egatur (Enquesta de Despesa Turística) de l'INE i ESTI (Enquesta de Satisfacció dels Turistes Internacionals) que permeten aproximar el volum, l'evolució i el perfil de diferents segments de la demanda internacional de viatges.

Turisme de compres

Turisme de compres

En aquest estudi es realitza una anàlisi del segment, anomenat "shopper" corresponent als viatgers internacionals la despesa diària dels quals en compres és més de tres vegades la mitjana de la despesa diària en compres dels turistes internacionals.

Veure estudi
Turisme enogastronòmic

Turisme enogastronòmic

En aquest estudi s'analitza el segment configurat pels turistes internacionals que declaren haver fet activitats d'alta gastronomia, visites a cellers, tasts, etc.

Veure estudi
Turisme idiomàtic

Turisme idiomàtic

En aquest estudi s'analitza el segment de viatgers internacionals que declaren els estudis com a motiu principal de viatge a Espanya i l'estada del qual al nostre país no ha superat els 2 mesos.

Veure estudi
Turisme premium

Turisme premium

En aquest estudi es realitza una anàlisi del segment que podem considerar "prèmium" corresponent als viatgers internacionals la despesa diària dels quals en destinació és més de tres vegades la mitjana de la despesa diària en destinació dels turistes internacionals.

Veure estudi
Turisme de Reunions i Incentius (MICE)

Turisme de Reunions i Incentius (MICE)

En aquest estudi s'analitza el segment de viatgers internacionals el motiu principal de viatge dels quals és assistir a congressos i fires o la participació en un incentiu d'empresa, així com aquells els motius principals de viatge dels quals són altres raons de treball o negocis i que han participat en activitats com visites a congressos i fires.

Veure estudi
Veure estudi

Turisme de negocis

En aquest estudi es fa una anàlisi del segment configurat pels viatgers internacionals el motiu principal de viatge a Espanya dels quals ha estat l'assistència a congressos i fires, incentius d'empresa i altres motius de treball i negoci.

Veure estudi