Aquí podreu descarregar els informes de la sèrie "Anàlisi de segments" que publica Turespaña com a resultat de l'estimació realitzada sobre microdades de les enquestes Egatur (Enquesta de Despesa Turística) de l'INE i ESTI (Enquesta de Satisfacció dels Turistes Internacionals) que permeten aproximar el volum, l'evolució i el perfil de diferents segments de la demanda internacional de viatges.

Turisme de compres
En aquest estudi es realitza una anàlisi del segment, anomenat "shopper" corresponent als viatgers internacionals la despesa diària dels quals en compres és més de tres vegades la mitjana de la despesa diària en compres dels turistes internacionals.

Turisme enogastronòmic
En aquest estudi s'analitza el segment configurat pels turistes internacionals que declaren haver fet activitats d'alta gastronomia, visites a cellers, tasts, etc.

Turisme idiomàtic
En aquest estudi s'analitza el segment de viatgers internacionals que declaren els estudis com a motiu principal de viatge a Espanya i l'estada del qual al nostre país no ha superat els 2 mesos.

Turisme premium
En aquest estudi es realitza una anàlisi del segment que podem considerar "prèmium" corresponent als viatgers internacionals la despesa diària dels quals en destinació és més de tres vegades la mitjana de la despesa diària en destinació dels turistes internacionals.